• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ 
رئیس كمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر پردیس خبر داد؛
پایان رقابت های کشتی «جام فجر» با قهرمانی تیم شهرداری پردیس/تداوم مسابقات دوستانه برای ارتقای آمادگی کشتی گیران

 

 

 

 

 

رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر پردیس خبر داد؛

پایان رقابت های کشتی «جام فجر» با قهرمانی تیم شهرداری پردیس/تداوم مسابقات دوستانه برای ارتقای آمادگی کشتی گیران

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری پردیس، ناصر چراغی در پایان رقابت های کشتی جام فجر که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در خانه کشتی شهدای هسته ای شهرداری پردیس برگزار شد، اظهار داشت: پیش از بیان هر موضوعی بر خود وظیفه می دانم ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، فرا رسیدن سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و دهه فاطمیه را محضر حضرت ولیعصر(عج)، رهبر معظم انقلاب(مدظله)، خانواده معزز شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم آل الله، جانبازان سرافراز، عاشقان خاندان عصمت و طهارت(ع) و شهروندان گرامی پردیس تسلیت عرض کنم.

وی ادامه داد: مسابقات امروز بعنوان یکی از برنامه های مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری پردیس در بخش ورزش و به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر با حضور 155 کشتی گیر در رده های سنی مختلف و در قالب 6 تیم شامل شهرداری پردیس، بومهن، رودهن، فیروزکوه، فجر تهران و دهداری جنوبغرب تهران برگزار شد.

این مقام مسئول اضافه کرد: در پایان تیم شهرداری پردیس با کسب 495 امتیار عنوان قهرمانی را ازآن خود کرد و تیم های رودهن با 365 و دهداری جنوبغرب تهران با 340 امتیاز به ترتیب در سکوهای دوم و سوم ایستادند.

رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر پردیس و رئیس هیئت کشتی این شهر از برپایی مستمر رقابت های دوستانه کشتی به منظور ارتقای آمادگی هرچه بیشتر تیم شهرداری پردیس خبر داد و گفت: یکی از برنامه های هیئت کشتی شهر پردیس در مسیر آماده سازی کشتی گیران این شهر، حضور مستمر در مسابقات تدارکاتی و در کنار آن جذب دوستان فعال در این حوزه ورزشی است.

چراغی با تاکید بر ارتقای اخلاق مداری در کنار پیشرفت تکنیکی و قوای جسمانی ورزشکاران یادآور شد: کشتی برای مردمان ایران اسلامی نه صرفا یک ورزش بلکه میراثی فرهنگی مملو از منش های پهلوانی نظیر روح جوانمردی، فتوت، خضوع، خشوع، تواضع، مبارزه با زورمداران و کمک به ضعفاست.

وی تصریح کرد: این ورزش چنان با آموزه های دین مبین اسلام عجین گشته که بزرگانی همچون پوریای ولی، جهان پهلوان تختی و سایر چهره های شاخص و ماندگار کشتی ایران، مولای متقیان حضرت علی(ع) را الگوی خود در همه عرصه های زندگی از جمله ورزش می دانند.

این مقام مسئول ادامه داد: از این رو، باید فرهنگ پهلوانی برای همه ورزشکاران به ویژه جوانان و نوجوانانی که قصد ورود به این عرصه را دارند، تبیین و نهادینه شود.

رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر پردیس و رئیس هیئت کشتی این شهر در پایان از رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار پردیس، روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری پردیس، مربیان فعال در کشتی شهر پردیس شامل آقایان رئیسی و علینژاد، برادران مازنی، سراج، کرانیان و ایمانی، داوران گرامی، دبیر و اعضای هیئت کشتی شهر پردیس آقایان ابوالفضل علیپور، مهدی شکاری، میثم میرزایی و خانم موسی زاده و دیگر زحمتکشان تقدیر و تشکر کرد.

 

       

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0