• time : 00:00
  • Date : Mon Jun 05, 2023
روابط عمومی؛
‍ پیام تبریك شهردار پردیس به‌ مناسبت آغاز امامت رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی)


‍ پیام تبریک شهردار پردیس به‌ مناسبت آغاز امامت رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی)؛

امام خمینی(ره): "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد"

خرداد ماه سال ۱۳۶۸ روزهای دشواری بود؛ امام خوبی‌ها دیگر در میان امت اسلامی نبود، غم و اندوهی جانکاه از یک‌ سو و نگرانی‌های بی‌شمار از سویی‌ دیگر نه‌ تنها ایران اسلامی بلکه همه ملل آزادی‌خواه و آزاداندیش جهان که به واسطه پیروزی و دوام انقلاب شکوهمند اسلامی تحت رهبری ایشان، امیدی دوباره برای مبارزه با استکبار جهانی و استبداد خودکامه استعمارگران پیدا کرده بودند نیز در اضطرابی وصف‌ناشدنی فرو برد، همگان از یکدیگر می‌پرسیدند که چه خواهد شد؟ آیا این پایان جریان مقاومت است؟

اما در میان هیاهوی روزهای غمبار نیمه خرداد و در تکاپوی آئین‌های سوگواری ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی، خبری خوش التیام‌بخش قلب های دردناک و زخم خورده‌ شد؛ بزرگمردی از سلاله پاک فاطمی و پرورش یافته مکتب علوی و شاگرد خلف امام خمینی(ره) سکاندار کشتی انقلاب اسلامی شد تا بار دیگر اثبات شود که این انقلاب ظل توجهات خاصه حضرت باری تعالی و ائمه معصومین(ع) شکست ناپذیر و پایدار است.

سوگند به ذوالفقار علی(ع)، پهلوی شکسته زهرا(س)، غریبی حسن(ع) و تنهایی حسین(ع) لحظه‌ای از پشتیبانی ولایت‌فقیه دست نخواهیم کشید که ما امت سلحشور ایران هستیم نه از بی وفایان کوفه؛ سالروز آغاز تابش خورشید ولایت امام خامنه ای(مدظله‌العالی) مبارک باد.

رضا کارخانه

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0