متن منشور اخلاقی کارکنان شهرداری پردیس به شرح ذیل است:

کارکنان شهرداری پردیس با ایمان به اراده خداوند متعال و در جهت کسب رضایت حق تعالی و حفظ منافع عموم به ارائه خدمات به شهروندان پرداخته و جلب رضایت آنان را سرلوحه کار خود قرار می دهند.

کارکنان شهرداری پردیس بر این باورند که شهروندان ، متولیان واقعی شهرند از این رو حضور آنان در شهرداری را مغتنم می شمارند.

کارکنان شهرداری تهران با رعایت نظم، آراستگی، وقت شناسی و مسئولیت پذیری و با رعایت ادب، نزاکت، عدالت و انصاف آماده پذیرش شهروندان در شهرداری می باشند.

کارکنان شهرداری پردیس باور دارند که عزت، احترام و تکریم مراجعان از مهمترین مسئولیت های آنان است و تمام تلاش خود را معطوف حفظ شخصیت و جایگاه شهروندان درفرآیند ارتباطات متقابل می نمایند.

                   

کارکنان شهرداری پردیس انجام امور شهروندان را در کوتاه ترین زمان ممکن ضروری دانسته و کوشش خواهند نمود تا از اتلاف وقت آنان در شهرداری جلوگیری نمایند.

کارکنان شهرداری پردیس مصمم هستند تا امکانات و تسهیلات لازم را برای آسایش و آرامش و استقرار شهروندان در فضای مناسب اداری اختصاص داده و خدمات خود را با کیفیت مطلوب و به شیوه ای مناسب و نوین در اختیار آنان قرار دهند.

کارکنان شهرداری پردیس خود را موظف می دانند تا در حوزه فعالیت خود هرگونه اطلاعات و توضیحات کافی مورد نیاز شهروندان را به سرعت و با توجه به مقررات برای آنان فراهم آورند.

کارکنان شهرداری پردیس بر این اعتقاد می باشند که مبنای ارزیابی فعالیت های آنان جلب نظرات و میزان رضایت شهروندان است، از این رو با ایجاد تمایلات مثبت به کار و متناسب با نوع فعالیت به تلاش مجدانه و صادقانه در شهرداری پردیس می پردازند.

کارکنان شهرداری پردیس استقبال خود را از انتقاد و پیشنهادات شهروندان در کلیه مصادیق اموردر شهرداری اعلام و در جهت ارج نهادن به نظرات مردم، ازآن به عنوان زمینه ساز رشد و ارتقا خدمات شهرداری استفاده می کنند.

با انتشار این منشور همه مدیران واحدهای شهرداری پردیس موظف شده اند روشهای مورد عمل و بخشنامه ها و دستورالعمل های خود را با رعایت قوانین و مقررات مربوط منطبق با معیارهای اخلاقی منظم در منشور تطبیق دهند.

 

 


6.1.7.0
گروه دورانV6.1.7.0