• ساعت : ۲۱:۴۶
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ 
آتش‌نشانی و خدمات ایمنی؛
نجات خانواده گم شده در مسیر كوهنوردی پردیس

نجات خانواده گم شده در مسیر کوهنوردی پردیس

🔻خانواده چهار نفری که در منطقه کوهستانی فاز ۱۱ شهر پردیس گم شده بودند، بعد از ۵ ساعت گشت و گذار  توسط تیم نجات آتش‌نشانی و با پشتیبانی جمعیت هلال احمر پردیس، پیدا شدند.

∆ به گزارش روابط عمومی شهرداری پردیس، امیرحسین ملاشور مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: بدنبال گم شدن خانواده چهار نفری در منطقه کوهستانی زون یک و زون پنج فاز ۱۱ شهر پردیس و آبشار کمرد، دو تیم امداد و نجات آتش‌نشانی برای یافتن آنها جست‌وجوی گسترده‌ای آغاز کردند. 

∆ ملأشور اضافه کرد: نیمه شب گذشته در پی تماس مردمی مبنی بر عدم برگشت پدربزرگ و سه نوه‌ که برای تفریح و کوهنوردی از خانه خارج شده و پس از ۶ ساعت هنوز برنگشته بودند؛ آتش‌نشانی دو تیم نجات به همراه تجهیزات لازم و پشتیبانی هلال احمر به منطقه اعزام و جستجو آغاز شد.

∆ مسئول آتش‌نشانی با اشاره به وسعت منطقه مورد نظر ادامه داد: سرانجام تیم جستجو و نجات پس از حدود ۵ ساعت تلاش پردلهره، خانواده‌ی گم‌شده را در پای کوه یافتند.

∆ ملأشور گفت: این پدربزرگ که به همراه نوه‌هایش برای گردش و تفریح به منطقه کوهستانی فاز ۱۱ پردیس رفته بودند، پس از اینکه زمان برگشت‌شان طولانی شده، والدین بچه‎ها با نگرانی از پلیس و آتش‌نشانی کمک خواستند. نیروها به صورت شبانه تمامی منطقه را مورد کاوش و جست وجو قرار دادند تا اینکه پس از ۵ ساعت جست وجوی بی وقفه، پدربزرگ و بچه ها پیدا شده و تحویل خانواده‌شان شدند.
 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0