• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۱۰/۲۳ 
شهردار پردیس عنوان كرد؛
فقدان انضباط مالی عمده مشکل شهرداری ها/1400 سالی دشوار برای مدیران شهری + تصاویر

 

 

 

 

 

 

 

شهردار پردیس عنوان کرد؛

فقدان انضباط مالی عمده مشکل شهرداری ها/1400 سالی دشوار برای مدیران شهری است

مرتضی همتی فقدان و بی توجهی به مبحث انضباط مالی را یکی از عمده مشکلات شهرداری ها خواند و گفت: سال آینده روزهای دشواری برای مدیران شهری است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری پردیس، دوره بازآموزی نحوه تدوین بودجه سال 1400 با هدف به روزرسانی اطلاعات مسئولان مالی شهرداری های استان تهران به میزبانی شهرداری پردیس برگزار شد.

شهردار پردیس در این نشست آموزشی اظهار داشت: جای بسی خرسندی است که امروز شهر پردیس میزبان جمعی از مسئولان مالی استان تهران است و این رویداد فرخنده را باید به فال نیک گرفت چراکه بخش مالی قلب تپنده هر مجموعه ای است.

وی ادامه داد: یکی از عمده مشکلات شهرداری ها عدم انضباط مالی و فقدان آگاهی کافی مدیران از قوانین و مقررات به روز شده در این حوزه بسیار مهم است.

شهردار پردیس سال های جاری و پیش رو را یک بازه زمانی دشوار برای مدیران شهری خواند و افزود: طی سال جاری همه جنبه های اقتصاد از جمله اقتصاد شهری با چالش های بزرگی از جمله شیوع کرونا ویروس مواجه شدند.

 مرتضی همتی ادامه داد: علاوه بر این ویروس منحوس، مسائل دیگری از جمله تحریم های ناجوانمردانه، فضای شکننده حاکم بر شهرداری های استان و نزدیکی به ایام ملتهب انتخابات آتی بر سختی امور می افزاید و باید با سعه صدر، تکیه بر تجربه، به روز رسانی اطلاعات و بهره گیری از کمک های نهادهای مختلفی از جمله وزارت کشور، سازمان شهرداری ها و استانداری تهران مسیر پیش روی مدیران شهری هموارتر شده و بازه زمانی مذکور با مشکلات کمتری سپری شود.  

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0